Glitters en retro schoenen!

13:08

Het is wat dat bloggen, zo denk je*dat gaan we elke week doen* en zo komt er ineens niks meer van. Het leven is zo druk! ik heb meegedaan aan de wedstrijd van de knipmode genaamd *knipster* Toen helemaaaaal geen tijd meer en nu zo lijkt het kinkhoest :( bah!

Maar niks is natuurlijk fijner om je gedachten te verzetten dan het maken van wat eenvoudige projectjes! en niks eenvoudiger als gewone rimpelrokjes, die toch iets minder gewoon zijn door de leuke glitterkatoen! (gekocht bij stofnlove.be en budgetstoffen)

Ik moet zeker nog even wat meer oefenen op het maken van mooie foto's en stillevens en het volhouden van media updaten, zowel blogger als instagram als facebook.

Een goede facebook voor eigen creaties moet ik nog wel aanmaken, voor nu even de volgende linkjes voor jullie:

Volg je me al op instagram


En mijn eigen facebookpagina, tja die komt nog!

Nu eerst eens genieten van de foto's:

 Rokje 1 gemaakt van blauwe glitterkatoen  en zilveren taille elastiek *stofnlove*



Rokje 2 gemaakt van roze glitterkatoen gekocht bij budgetstoffen.nl en een taille elastiek die ik in een winkeltje gekocht heb die failliet is gegaan *geen idee dus waar deze nog te krijgen is*



Zie hier het blauwe rokje, gecombineerd met een blousje die ik op aliexpress gekocht heb.

Wat de schoenen betreft, het is ontzettend moeilijk om tweedehands retro schoenen te vinden in Nederland! zeker in maat 32, maar liet het lot me nou toelachen en een paar op marktplaats gevonden te hebben! Ze zijn van het merk my sweet shoe, en ik ben compleet verliefd! jij ook?

De strik komt ook van aliexpress af :)

Voor een goede rokjes tutorial kun je kijken op het blog van Mina dotter!


Ik vind het natuurlijk super leuk als jullie mijn blogje gaan volgen!, ik ga proberen er wat vaker iets op te zetten.


You Might Also Like

4 reacties

Follow

Volgers