Een nieuw begin

14:01


Even helemaal fris, opnieuw beginnen met dit blog!
Hij is nu nog vrij leeg maar daar zal snel verandering in komen. Ik heb me voorgenomen om minstens 1x per week en in het weekend wat gezelligs te plaatsen wat beer-naai gerelateerd is! Zoals vele van jullie weten was ik een goede kaartenmaakster, zat in diverse design teams en kluste hier en daar wat voor een tijdschrift. Daar is in 2013 verandering in gekomen, ik heb al jaren kleding genaaid maar nu begon dat echt de overhand te krijgen! ook het beren maken stond centraal, toen kwam ik erachter dat ik mijn kaartenspullen al heel lang niet meer had aangeraakt en ook geen behoefte naar had. Heb ik het radicaal omgegooid, alles verkocht en een lockmachine gekocht! Wat een hemels ding, ik heb een lewenstein 700DE en ik kan echt gewoon niet zonder.. lees dan vergaat de wereld! Ik naai nu al jaren op de naaimachine van mijn oma een pfaff tiptronic 1067, fijn ding om mee te werken en hij doet het nog prima! Nu maar hopen dat hij het minstens nog even een jaartje volhoud :)

Daarom maar een schoon schip gemaakt alles leeggeplukt van mijn blog en een nieuwe start, ik hoop dat jullie mijn blog blijven volgen ondanks mijn radicale verandering van richting, zo niet het beste ermee! 

Fijn weekend!

You Might Also Like

0 reacties

Follow

Volgers