Plooirokje in het bos!

21:00

Ik had voor ik aan de winter/herfst kleren begon alles al uitgezocht, overgenomen, in mapjes gedaan zodat ik precies weet wat ik voor welk kind wil gaan maken aan herfst en winterkleding, en dan hoef ik geeneens meer een patroon te traceren. Nee... die zit al in het mapje! Geweldig vind ik het, ik geloof dat ik voortaan alles in deze volgorde ga doen, het werkt veeeel relaxter naar mijn idee. Mijn volgende post zal ik in ieder geval mijn opbergsysteem laten zien van tijdschriften en patronen. Tot voor kort was het hier ook een ongeorganiseerde bende, totdat ik een tripje naar ikea achter de rug had. Daarover later meer.

Nu.. Nu wil ik het hebben over rokjes, want ik vind dat zo moeilijk voor mijn 5 jarige(bijna 6 jarige) dochter. Ik ben toch altijd een beetje behouden geweest, en wil dan ook geen hele korte rokjes! op de een of andere manier vind ik het gewoon niet netjes staan. Na veel snuffelen in mijn patroonboekjes van de knippie heb ik een rokje gevonden! met vooraan een plooi, steekzakken, en een zichtbare rits. Dit laatste had ik nog nooit gedaan, ik ben blinde ritsen gewend, ik vind het resultaat dan ook niet wat ik ervan had gehoopt, volgende keer toch maar weer een blinde rits!

 Ik heb een eigen foto studio, en zo nu en dan heb ik gewoon zin om er even op uit te gaan met de kids! zo ook afgelopen zondag, toch maar even naar het bos! het was heerlijk weer en ik had helemaal zin om even te fotograferen! Vandaar dat het watermerk van bovenstaande foto anders is, deze heb ik gebruikt voor mijn fotostudio facebookpagina! 


En nu, even heel veel foto spam!




Patroon: Knippie (update nog welke editie, want dat heb ik er dan dus weer niet bijgeschreven hihi)
Stof: stoffenkraam ribstof van stenzo
Garen: Rood Gutterman
kniekousjes : hema :)

You Might Also Like

4 reacties

Follow

Volgers