Simple dress kaatjes naaisels

18:40


 Op dagen zoals vandaag met hier in iedergeval heeeeel veeeeel regen, zit ik eigenlijk het liefst in mijn eigen naaikamertje met een lekker warm bakje koffie een muziekje erbij, lichtjes aan naaimachines die draaien en ik ben gelukkig. Vandaag begonnen aan een Wolf van Zonen 09 die kan ik natuurlijk nog niet laten zien. Daarom maar langzaam een begin maken met creaties die ik wel recent gemaakt heb maar nog niet hier heb laten zien! te beginnen met de Simple dress van kaatjesnaaisels!


 De eerste jurk is stiekem toch wel mijn favoriet :) die flamingo stof is prachtig! en past precies goed bij het model van de simple dress! Ik heb deze afgewerkt zoals in de beschrijving en de hals en armen omgeslagen en gestikt. Gewoon elastiek aan de binnenkant gebruikt voor het inrimpelen in de zijnaad en af! heerlijk snel!
Stof: Megastoffen-coupon(facebook)



In deze simple dress zat ietsje meer tijd, op facebook had ik voorbij zien komen dat iemand in plaats van elastiek aan de binnenkant, glitterbiais aan de buitenkant had gebruikt voor het inrimpelen en elastiek aan de hals. Uiteraard moest ik dit ook proberen en ik schaam me er niet voor om te zeggen dat dit de eerste keer was met elastische biais voor mij :) Aardig gelukt al zeg ik het zelf, maar oefening baart kunst! de keren daarna gingen al beduidend beter :P
Stof:geen idee tweedehands overgekocht :) 
Elastische bias komt bij stof'n love vandaan

Een heeeerlijk naaiweekend gewenst allemaal! ik ga gauw verder aan mijn wolfje, en als hij af is komt hij uiteraard weer hier te staan :D



You Might Also Like

2 reacties

  1. Dat is echt een super tof kleedje! Ik maakte er al een zwart-witversie van en dat wordt vaak gedragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en eenvoudig kleedje ;-)

    Zou het kunnen dat de nieuwe link naar het patroon niet werkt ?
    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Follow

Volgers