Watermeloenen en snoepjes!

18:55

 Zo weer toe aan het schrijven van een nieuwe post!, ik heb ondertussen al heel wat stuks kleding gemaakt, maar iedere keer niet het goede moment vinden om te fotograferen of toch simpelweg het perongeluk vergeten! oeps!

Deze Gloriatop (een gratis patroon van emma en mona, hier te vinden >>klik<< ) had ik al enige tijd in de kast liggen. Helaas nog niet echt zomer weer gehad waarbij zoiets draagbaar is, tot vandaag! 

Ik heb een hele reeks foto's gemaakt, waarbij ook een lucky shot (jawel, zo'n once in een lifetime shot die je nooit meer overdoet  :P ) Ik zal jullie er verder dan ook niet van onthouden!



 Patroon paste prima! ik nam wel 134/140 en verlengde die nog iets extra voor mijn lange meid! en ik had het achterelastiek ietsjes strakker kunnen doen. Goed voor de volgende keer!

Stof: Snoepjes digiprint van Megastoffen-coupons op facebook/effen mint stof eveneens van Megastoffen.
Broekje: primark






You Might Also Like

3 reacties

  1. Ziet er heel leuk uit! En inderdaad super foto's bij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit! En inderdaad super foto's bij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke top! Ik maakte er ook al een paar. Bij de laatste maakte ik de lintjes achteraan het rugpand vast, ze heeft niet zo graag een knoop in haar nek.

    BeantwoordenVerwijderen

Follow

Volgers