Tinny zomerjurken!

14:35


 Na al vele modellen van Deborah (van Toertjes&pateekes) voorbij te zien komen, kwam ik er eigenlijk niet onderuit om zelf ook enkele modellen te maken met als basis de Tinny van straight grain. Het enige wat ik zelf veranderd heb is de overslag aan de achterkant met kamsnaps en de vlindermouwtjes die ik zelf heb getekend. (Is er interesse in de foto uitleg over hoe je de achterkant zelf aanpast?) 

Ik heb twee modellen gemaakt , de eerste is uitgekozen door onze dochter op het stoffenspektakel. Kijk mam! zomerfruit met gezichtjes! ik wil een jurk!





 Het tweede jurkje is hetzelfde modelletje maar dan met een stofje wat ik in de "stoffenverkoop" van something strange heb gekocht via facebook.


 En dan volgen nu, niet geheel onbelangrijk enkele schattige aanfoto's :)







 Tot slot nog even een foto van beide jurkjes samen :)


Nog 2 weekjes en dan ruw afkicken, vakantie en geen naaimachine mee :O Daarna begin ik met de herfstcollectie :) 

Fijne vakantie iedereen!

You Might Also Like

1 reacties

Follow

Volgers